sssampo kirjoitti:
Olen jotain luonnoksia tehnyt ja tarina muhii pääkopassa.
Onko mitään hahmoo, jota vois yrittää väkertää. Sellaista, jonka pystyy sitten taitavammat tekemään uusiksi, mun räpellyksen jälkeen.
Vaikka se mun räpellykseni tulisikin lopulliseen tuotokseen, ei tartte mitään nimeä lopputeksteihin laittaa. Olisi vaan mukavaa opiskella vähän mallintamista.
En siis osaa kuin mallintamisen alkeet, mutta aikaa saattaisi olla väkertää jotakin ainakin vähäsen.
Lisäksi karvalakki i7-konettani voi todennäköisesti käyttää laskennassa, jos se pysyy kuosissa, kuten se luultavimminkin pysyy jäähyn vaihtamisen jälkeen.
Muuten käytän konettani myös vähäsen videoiden pakkauksessa, joten osaan slide-showsta tehdä x.264:n.
Minun mielestäni olisi kiva tehdä 3D-versio tuotoksestamme. Siis tehdä kaksi filmiä, jossa toiset kamerat olisivat vierekkäin, silloin pitäisi ohjata kameroita armaturella, jotta ne pysyisivät samansuuntaisina. Siitä projektista voisi olla kiinnostunut myös nvidian maahantuoja 3D-laseineen. Ainoa huono puoli olisi kaksinkertainen rendaus, mutta eikös se koneteho ole jo halpaa?
Edit - Onkos koneesi Windows, Linux vai OSX-kone?
Omani pyörii linukassa, jonka avataristanikin pystyy arvaamaan.